Mød vores lejer Input interior Denmark

København Kontor

Siden 2017 har Input interior har boet i vores ejendom på Vibeholms Allé 15 i Brøndby.

Input interior er en nordisk indretningskoncern, der forhandler indretningsløsninger til erhvervslivet, hospitality-segmentet, såsom restauranter og hoteller, og til det offentlige, såsom skoler, universiteter og kommuner.

Charlotte Jensen, COO Denmark hos Input interior, fortæller:

”Hos Input interior er vores spidskompetence at matche vores kunders behov med attraktive indretningsløsninger, der både er økonomisk, funktionelt, etisk og æstetisk bæredygtige. Vi analyserer, hvad kunderne ønsker at signalere og formidler det i indretningen.”

Et stort fokus på bæredygtighed

Ifølge Charlotte, har Input interior stort fokus på bæredygtighed. Derfor har de lanceret et cirkulært møbelmarked, Greenified, hvor de tilbyder deres kunder enten at købe brugt eller sælge deres gamle møbler, når de får leveret nye. Greenified tilbyder også upcycling af kundernes møbler, som efterfølgende kan bruges i nye indretninger.

Input interior’s kontor på Vibeholms Allé agerer arbejdende showroom for de ca. 10 medarbejdere, der til dagligt har deres gang på adressen. På den måde viser Input interior aktivt, hvordan møbler og indretninger kan iscenesættes.

Billedet viser en mutebox hos Input Interior på Vibeholms Allé 15

Gode vilkår og rammer hos Castellum

Overordnet set er Input interior en glad lejer:

”Lejemålet blev i sin tid valgt blandt andet, fordi det skulle være let at komme til og fra. Det synes jeg ofte er kendetegnende for Castellums ejendomme – gode vilkår for at komme på arbejde. Så tilgængeligheden er god, og det er positivt, at der er gode parkeringsmuligheder. Da vi flyttede ind, havde vi også brug for facilitet til vores lagervarer. Det fik vi i stor stil.”

Ifølge Charlotte er det også en fordel, at der bor andre virksomheder i ejendommen, som de kan sparre med:

”Det er vigtigt for os, at vi bor sammen med andre virksomheder, som vi gør her – at man kan mødes med forskellige mennesker, netværke og hjælpe hinanden. Og jeg synes, at vi har en god fordeling; Vi møblerer fællesområderne mod, at vi for eksempel får kaffe fra Selecta. Så det er noget, vi sætter pris på”, fortæller Charlotte.

Charlotte fremhæver ligeledes kvadratmeternes dynamik i ejendommen, der gør det nemt at afholde events:

”I vores lejemål har vi en stor trappe, hvor gæster kan sidde, mens vi præsenterer, og fællesarealet benyttes til at stille drikkevarer op. Så dynamikken i kvadratmeterne fungerer rigtig fint ift. til vores behov. Og så er det jo selvfølgelig rart, når vi afholder arrangementer, at der er en fælles kantine. Det gør det muligt af afholde større events med forplejning.”

Udover de fysiske rammer i ejendommen, er Input interior også glade for samarbejdet med Castellum:

”Vores ejendomsfunktionær er rigtig god til at komme ind og sige hej og høre, om vi har brug for hjælp til noget. Han er imødekommende, forstående og løsningsorienteret. Det sætter vi stor pris på”, afslutter Charlotte.

Billedet viser facaden på Vibeholms Alle 15

08.03.2023

Castellum arbejder for ligestilling af køn i alle ansættelseskategorier

06.02.2023