Mød vores lejer FM Mattsson Group

København Kontor

De sidste 8 år har FM Mattsson Group boet i vores ejendom på Abildager 26.

FM Mattsson Group er et svensk børsnoteret firma, der sælger vandhaner til VVS-grossister, og de ejer bl.a. Mora Armatur og Damixa.

På kontoret i Brøndby sidder der fast tre medarbejdere internt i salg. Derudover har de tilknyttet en salgsdirektør og fire konsulenter, der primært kører rundt og besøger kunder og derfor sjældent er på kontoret.

Indretning med et personligt præg

Indretningen af kontoret har FM Mattsson Group selv sat deres eget præg på ud fra de rammer, som var i ejendommen, da de flyttede ind:

”Kontorerne og showroomet var her, så vi har kun ændret få ting såsom at blænde en dør til showroomet, opdatere nogle gamle glaspartier og lægge tæppefliser for at tilføje en mere hyggelig stemning”, fortæller Lisa Tankmar, Intern salg hos FM Mattsson Group.

FM Mattsson Group afholder ofte arrangementer på deres kontor, og de er derfor meget glade for at have et stort og rummeligt kontor:

”Vi har en del kundearrangementer her i huset, hvor konsulenterne byder vores kunder indenfor og giver dem en gennemgang af vores produkter, hvad vi kan, og hvorfor vi er unikke på visse funktioner. Det foregår både i vores showroom og i vores udendørsområder. Vi har installeret en grill udenfor i vores lille tilbygning, som vi selv har lavet, og vi har sat en markise og nogle bænke op, så der er rigtig meget grill og hygge om sommeren for kunderne”, fortæller Lisa.

Billedet viser et kontor hos FM Mattsson på Abildager 26

Et knudepunkt for medarbejderne

Hos FM Mattsson Group er de også meget glade for at bo i ejendommen på grund af beliggenheden:

”Vi er meget glade for at bo her. Vi synes, at ejendommen ligger rigtig godt og fungerer som et knudepunkt for os alle sammen i forhold til, hvor vi bor. Vi har en Damixa-afdeling på Fyn, og det er en stor hjælp, at ejendommen er placeret tæt på motorvejen, fordi vores svenske og fynske kollegaer en gang imellem kommer på besøg, hvorfor det er nemt at komme til og fra kontoret. Bilerne kan trygt holde inde på vores lukkede område, og vi kan køre til Fyn i flere dage, hvis vi har lyst til det, uden at der er sket noget med bilerne, når vi kommer tilbage”, fortæller Lisa og tilføjer:

”Umiddelbart er vi rigtig, rigtig glade for at bo hos Castellum, og vi er også generelt meget tilfredse med informationsniveauet fra Castellum.”

Billedet viser et showroom hos FM. Mattsson på Abildager 26

08.03.2023

Castellum arbejder for ligestilling af køn i alle ansættelseskategorier

06.02.2023