06.09.2023

Vi byder velkommen til foodora

I foråret kunne vi byde velkommen til foodora hos Castellum, da de flyttede ind i vores ejendom, Tower, på Havneholmen 25.

foodora er en stor nordisk madleveringsplatform. De er en del af en stor global koncern kaldet Delivery Hero, som opererer i mere end 70 lande. Foodora har to kontorer i Danmark – et i hhv. Aarhus og i København med i alt 100 medarbejdere på de to danske lokationer.

foodora var vokset ud af deres daværende kontor i København, og havde derfor brug for større lokaler med en stor fleksibilitet:

”Eftersom vi en del af en meget dynamisk industri, hvor vi sjældent ved, hvor mange medarbejdere vi er om et år, havde vi brug for fleksibilitet, hvilket er svært at finde i store kontorer. Det kunne Castellum tilbyde os her, hvilket gjorde hele processen virkelig nem. De sagde, at vi kunne tage dette kontor, som det var, og at vi ville få en fleksibel kontrakt, så det var helt perfekt for os. Det betyder også, at vi har en fleksibilitet, hvis og når vi skal opgradere, som jeg tror, at Castellum kan hjælpe os med”, fortæller Oliver Frost, Managing Director i foodora Danmark.

Billedet viser foodoras nye kontor i Tower på Havneholmen 25

Oliver fremhæver ejendommens gode beliggenhed som en grund til, at foodora er glade for deres nye kontor:

”Det er en fantastisk beliggenhed med gode transportmuligheder, der fungerer godt for de medarbejdere, der bor i København. Det er meget nemt at cykle hertil, og så er det nemt at tage til eller komme fra Aarhus med hovedbanegården så tæt på. Det er også tæt nok på byens centrum til, at vi kan lave sociale arrangementer, men også langt nok væk til, at det er relativt stille”.

Derudover er Oliver og foodora meget glade for selve kontoret og ejendommen:

”Kontoret har en masse lys, på trods af at det er placeret i stueplan. Kantinen er en favorit blandt medarbejderne, der er nem adgang til kontoret hele døgnet og gode parkeringsmuligheder. Det har virkelig alt, hvad vi har brug for”, fortæller Oliver.

Billedet viser foodoras nye kontor i Tower på Havneholmen 25

Oliver fremhæver også, at foodora har en god relation til Castellum og de andre virksomheder i ejendommen:

”Jeg synes, det er et godt tegn på, at det er en god ejendom, at Castellum har deres eget kontor her i bygningen. Og så er der også andre rigtig gode virksomheder herinde, f.eks. L’Oréals nordiske hovedkvarter. Så jeg synes, at vi er i godt selskab, og alle de andre folk, der arbejder her, er rigtig søde, så vi er meget glade for at bo her”, afslutter Oliver.

09.01.2024

Castellum hjalp Middelfart Sparekasse med nyt kontor i København

07.12.2023

Castellum hjalp Centrica Energy med et kontor til deres behov