07.11.2023

Vi byder velkommen til IBSA Nordic

Kontor København

Vi er netop blevet færdige med ombygningen af kontoret til vores nye lejer IBSA Nordic, der er flyttet ind på Kalvebod Brygge 45.

IBSA Nordic er den største privatejede medicinalvirksomhed, som har hovedsæde i Lugano i Schweiz. De har været repræsenteret i Norden siden oktober 2014 og har nu et nordisk hovedsæde beliggende i København, som består af cirka 17 medarbejdere ud af omkring 30 i hele Norden.

IBSA Nordics kontor har indtil nu ligget i Søborg, hvor de har haft bopæl i tre år. I takt med at forretningen vokser og medarbejderantallet øges, var tiden kommet til nye og større lokaler.

Billedet viser et møderum hos IBSA Nordic på Kalvebod Brygge 45.

Et kontor med god plads og nem adgang

IBSA Nordic havde blandt andet behov for et kontor, som kunne leve op til de standarder, de forventede sig af et godt kontor. Kontoret skulle være lyst og rummeligt og danne gode rammer for medarbejderne med mulighed for bevægelse og en god kantine. Derudover skulle det være nemt at komme til, især for udenlandske gæster:

”Nogle af de ting vi tænker på, er, at i og med at vi repræsenterer en virksomhed, så skal standarden leve op til de forventninger, vi har; det skal være meget centralt og nemt at komme til. Vi har mange gæster fra udlandet, så en af de fordele, vi har her, er, at det er nemt at komme til og fra lufthavnen, med hensyn til det offentlige,” fortæller Reza Rezai, General Manager hos IBSA Nordic.

Reza påpeger også afstanden til hoteller som en fordel ved det nye kontor: ”Det er også tæt på hoteller, som gør, at de overnattende gæster kan gå til kontoret og undgå trafikken”.

Billedet viser indgangen til IBSA Nordics kontor på Kalvebod Brygge 45.

Et godt samarbejde

Reza fortæller, at han har været glad for samarbejdet med Castellum:
”Jeg synes, at det er en fordel, at Castellum tager aktion på de ønsker, jeg har. Det har været ret fleksibelt, og de har været meget imødekommende og er hurtige til at vende tilbage, når jeg har haft spørgsmål”.

Efter knap fem måneders ombygning af kontoret er IBSA Nordic netop flyttet ind i de nye lokaler, som skal danne ramme for deres nye hverdag med en god geografisk placering, lyse lokaler og udsigt til vandet.

Vi ønsker IBSA Nordic et hjerteligt velkommen hos Castellum.

Billedet viser facaden på Kalvebod Brygge 45 fra vandsiden

08.03.2023

Castellum arbejder for ligestilling af køn i alle ansættelseskategorier

06.02.2023